Wednesday, November 4, 2009

Begitu Serasi

Assalamualaikum, Semua Sahabat-sahabat RKA INSEP fasa 1, UTHM.

Saya doakan kalian semua berada dalam keadaan sihat wal'afiat, ceria cergas dan ceria. Wadah yang ada dalam blog ini memberi ruang kepada saudara & saudari sekalian mengetahui tentang aktiviti-aktiviti Syarikat PTS, iaitu syarikat di mana saya menjalani Latihan Industri. Agak keterlaluan, jika saya mengatakan saya adalah seorang yang begitu aktif mengemaskini blog ini.Bukan untuk terlalu mendedahkan apa yang patut dibanggakan tetapi hanya sekadar berkongsi maklumat.

Ini semua dilakukan dengan niat untuk sama-sama kita senantiasa berhubung dan mengukuhkan silaturrahim yang ada. Saya cukup teruja sepanjang menjalani Latihan Industri di sini. Bukan hanya sekadar menimba ilmu malah mempelbagaikan kemahiran baru yang sepatutnya ada dalam diri saya. Perkara yang cukup membanggakan saya ialah komitmet rakan-rakan RKA yang senantiasa berhubung melalui aplikasi facebook.

Teruskan perhubungan ini, dan perkukuhkan silaturrahim antara kita. Secara kebetulan pula, warna baju korporat RKA ialah jingga, hitam & putih nampak serasi dengan tema warna Peraduan Saya Mahu Hadiah PTS: Baca & Menang!

Marilah kita sama-sama mendokong hasrat, visi dan misi PTS untuk memandaikan bangsa melalui media cetak. Saya mengalu-alukan rakan-rakan yang berminat untuk menulis, menghasilkan karya kreatif dengan terbitan Syarikat PTS. Sertai kursus-kursus yang di anjurkan oleh Pengasas Syarikat PTS, iaitu Puan Ainon Mohd.


daripada: Wahyudi bin Mohd Yatim
nombor telefon: 016 327 7515
email: wahyudi012@gmail.com

No comments:

Post a Comment