Friday, January 8, 2010

Next Activiti. Jom, siapa mahu ikut serta?

Baca@lrt

Assalamualaikum, saya juga akan ikut serta aktiviti ini. Siapa mahu ikut?

Tuan dan Puan yang dimuliakan. Terima kasih atas sokongan yang diberikan bagi usaha sulung kita pada 16 Januari ini iaitu Baca@LRT, satu usaha 'indie' bagi menggalakkan aktiviti membaca dalam LRT tanpa mengira apa bentuk bacaan sekalipun.



Kita percaya dengan aktivit gila-gila ini akan menimbulkan keresahan dan kegelisahan kepada penumpang LRT pada masa akan datang apabila tidak ada bahan bacaan di tangan tidak kira sama ia sebuah buku, akhbar, risalah atau apa sahaja. Tambahan lagi apabila majoriti penumpang membaca.


Mohon izin kepada tuan dan puan bagi mengisi info ringkas di sini http://bit.ly/8sq4Ao bagi mengesahkan jumlah yang akan turun pada 16 Januari 2010 bagi usaha Baca@LRT.


Informasi adalah bagi memudahkan tim Baca@LRT melihat pattern jumlah yang pasti hadir pada tarikh tersebut untuk tindakan susulan.


Insya Allah semoga dipermudahkan.

Tuan dan Puan adalah pencipta sejarah penting kepada usaha ini.

Tentatif lengkap akan dimaklumkan.

Isinkan borang info ringkas di sini http://bit.ly/8sq4Ao



Nota: Sokongan ramai program 16 Januari di LRT Terminal Putra pada jam 9.45 pagi. Bawa buku kegemaran masing-masing. Ingin hadir dan sama-sama membaca di LRT, sertai Fan Page Baca@LRT di Facebook agar informasi baru akan disampaikan segera kepada semua.

No comments:

Post a Comment